onsdag 12 oktober 2011

Craftseller

Jag kan varmt rekommendera denna nya tidning som i år startat upp i Storbrittannien. Den innehåller både beskrivningar på produkter att skapa själv, samt mängder av nyttiga försäljningstips för den som vill sälja sina skapelser.

I vanliga fall brukar jag bara hitta några artiklar som riktigt fångar mitt intresse i den här sortens tidningar, men den här är riktigt lovande, har återkommit till många av artiklarna flera gånger. Jag riktigt fylls av inspiration och skaparlusta när jag läser den! I det här numret fick man ett litet pysselkit där man kunde skapa sin egen nyckelring, såhär blev min:

I'd like to recommend this new British magazine, Craftseller. It contains numerous beautiful designs for all the crafty people out there, as well as loads of useful tips regarding how to go about selling your products.
Normally, I simply browse through this sort of magazine and find a few things here and there that are of interest, but this one takes things to a higher level. It's SO inspiring! I've read it over and over again. Below you see the beaded keyring that I made out of the little package that was included in this issue:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar