måndag 17 oktober 2011

Stickad julkrans / Knitted Door Decoration

Igår kväll blev jag äntligen klar med min stickade julkrans! Tjohoo!! Som jag har pysslat med den! Själva stickningen to bara ett par dagar, men sen var det inte helt lätt att komma på exakt hur jag ville utsmycka den, men nu är jag mycket nöjd med slutresultatet. Visst är den fin? Den ser så naturtrogen ut, tycker jag. Och visst passar den fint att hänga upp på ytterdörren varje jul som en ny familjetradition?



Last night, I was finally able to finish my knitted door decoration that I've been working on for some time now. Yippie! I've put so much work into it. Knitting it didn't take that long, just a couple of evenings, but decorating it... Well, it took me a while to figure out exactly what I wanted to put on it. I'm very pleased with the end result. Isn't it nice to be able to put this on your door every Christmas, as a new family tradition?

1 kommentar:

  1. Hej!
    WOW vilken fin krans du gjort.Helt underbar och vilket arbete!
    Tack,för din hälsning hos mig!

    SvaraRadera