torsdag 20 oktober 2011

Let the sun shine in :)







Vad jag är beroende av solsken!!! När det regnat och blåst de senaste dagarna har jag kurat ihop mig hemma och stickat och virkat om kvällarna, relativt nöjd med livet visserligen, men så vaknar jag till en dag av solsken och skiner upp som en sol inombords! Solen lyser upp min tillvaro på fler än ett sätt, helt klart.
Har precis tagit en uppfriskande morgonpromenad och känner mig upprymd av allt solljus! Idag blir en bra dag, det är jag säker på!

I'm SO addicted to sunshine!!! It's been raining for a couple of days now, with the result of me sitting indoors knitting and crocheting in the evenings, feeling rather satisfied actually, but then... I wake up this morning to a day of sunshine which makes me shine like a sun myself! The sun lights up my world in more than just one sense, no doubt about it.
I've just been for a refreshing morning walk and feel enriched by all the sunlight! Today will be a good day for sure!

1 kommentar:

  1. Wow, what pretty pictures! Sweden looks amazing! (it's on my list of places to see one day)
    A few days of rain does make the sun seem more special doesn't it? :)))
    Your art is amazing! I can only make people that look like cartoon! ha ha !!
    Thanks for dropping by my blog!
    p.s.I'm glad you translate your posts... :)))

    SvaraRadera